Inför Seriepremiären !!

Seriepremiär hemma mot Vinslövs IF 15.00 på Ryavallen imorgon i Eket.

Ekets träningsmatcher har sett ut som följer:

Klippan - A-laget 2-6 (0-3)
Östra Ljungby - A-laget 2-2 (0-0)
A-laget - Bälinge BIK 2-3 (0-2)
A-laget - Farstorp 3-0 (1-0) DM
A-laget - IFK Knislinge 2-1 (1-1) DM
Fagerhults IF - A-laget 0-0 (0-0) DM
Bälinge BIK - A-laget 0-3 (0-1)
Perstorps SK - A-laget 1-0 (0-0)
A-laget - Hallands Nation FF 2-1 (2-1) DM
Fortuna FF - A-laget 0-1 (0-0)
A-laget - KSF Prespa Birlik 2-5 (2-3) DM



Vinslövs träningsmatcher har sett ut som följer:

Hörby FF - VIF 2-0 (1-0)
Kiaby - VIF 1-1 (x-x)
VIF - Nävlinge 2-0 (2-0)
Stehag - VIF 3-3 (3-1)
Forsheda IF - VIF 4-5 (2-1)
Vankiva IF - VIF 4-2 (3-2)
Hjärtums IF - VIF 2-3 (1-0)
Ballingslöv - VIF 5-1




Preliminär startelva mot Vinslövs IF:

MV: Kennie.S
HB: Aulon.K
MB: Ante.P
MB: Petter.H
VB: Kenny.L
HM: Oskar:N
DMF: Daniel.J
OMF: Johan.S
OMF: Jess.O
VM: Ola.J
ANF: Armend.B


Eket kommer till start med ett mycket rutinerat lag som ska stoppa Vinslöv från att ta 3 poäng mot ett hemma starkt Eket.
Nu kommer dagen som alla fotbollsälskare väntat på i Ekets Goif och nu får vi hoppas att vädret håller i sig.
Har även tagit en f d Eket spelare till hjälp innan premiären har sin start. Donat har därmed tagit sin lilla tid och ställt upp på några frågor.


Kan Eket ta en 3 poängare mot Vinslövs IF i premiären ? Varför ?
 

Ja! Absolut kan Eket det. Inge tvekan där från mig i alla fall. Jag tror på Eket i seriepremiären. Varför jag tror detta är för att Eket är det bättre laget helt enkelt och för att spelarna känner sig hungriga (iaf borde göra det) efter ett långt uppehåll.
Men även för att Eket spelar hemma, som jag tror sporrar en hel del.


Vad blir det i matchen ? Om Eket vinner, vem i så fall blir matchvinnare ?
 
Jag tror matchen slutar 3 - 1. Stabilt försvar med snabba kontringspel.  Svårt att dra fram en matchvinnare då jag inte kan spelanas nuvarande form och så. Men jag tror det blir min favorit spelare i Eket (hehe) Ola Johansson  =] . Tippar även Ola som Matchens Bäste Spelare!

Några avslutningsord från målkungen från -08 Donat "Doni" Zulfaj:

Sex is good, Sex is fine
Doggystyle or 69, Just for fun
Or getting paid, Everyone loves getting laid
I am horny iam from sweden, i like to do it hela tiden!! 
Peac Love N' Respect// skånes Prins

... Nu är det snart 23 timmar kvar tills serien får sin start. Tagga till grabbar nu så ses vi imorgon !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0